søndag den 5. december 2010

Desperate Housewives.

For nogle år siden så jeg 2 afsnit af Desperate Housewives.
Og for nogle måneder siden købte jeg jo så sæson 1
(det står også i et tidligere indlæg)

Der gik ikke særlig længe så købte jeg også sæson 2..
For hvad sker der lige for hvor afhængig man bliver... :b

Jeg fik sæson 3 af min kæreste d. 15. oktober
da jeg havde bestået min DKK-eksamen.

Så lånte jeg sæson 4 og 5 af min veninde..

Pludselig var der ikke flere afsnit og jeg var ved
at gå helt amok... (skal jo se Desperate Housewives..)

Men men men.. så var det jeg faldt over en hjemmeside
hvor man kan se alle sæsoner der er sendt.. :D

And now I'm happy again!!! :D

Ønsker mig dog stadig sæson 4,5,6 og 7 :D



1 kommentar:

  1. OMG!!!
    Hvad er det for en hjemmeside???????? :O
    Jeg har kun set til afsnit 11 i sæson 6...
    ..for VIRKELIG længe siden..!!

    SvarSlet