søndag den 5. december 2010

Blogchallenge - dag 12

'Hvordan fandt du blogspot og hvorfor blogger du?'

Det er vel egentlig en længere historie...
Så den får i.. :D

Jeg har i 4 år levet i et voldeligt forhold og for at komme
videre havde jeg en veninde der foreslog at jeg skrev
alt det ned jeg kunne huske fra forholdet.

Det begyndte jeg så på og fik skrevet 26 sider..
Historien er aldrig skrevet færdig og det bliver
den nok heller aldrig selvom min søster jokede
med at jeg kunne udgive en hel roman, for på
de 26 sider har jeg kun beskrevet det 1. år..

Og så var det at en anden veninde have en blog
herinde, hvor jeg så lavede min egen og begyndte at
skrive det ind jeg tidligere havde skrevet...

Fik meget ros fra dem der læste det. Dem der
kendte mig vidste ikke engang helt præcist
hvad jeg havde været igennem.
Det kunne de læse på min blog.

Et lille uddrag fra min historie:

"Det føltes som om jeg ikke havde sovet i flere dage.
Jeg gik ud på toilettet for at tørre øjnene og det syn
der mødte mig i spejlet glemmer jeg aldrig.
Jeg stod bare der og kiggede på en pige med uglet hår,
blod ned ad halsen og et blåt mærke på den ene kind.
Jeg kunne se, at hendes øjne endnu engang fyldtes med vand.
Og der løb en tåre ned over den blåviolette kind.
Jeg fulgte tåren ned ad kinden og videre ned
forbi de tørre læber, der var knaldrøde.
Det var ikke fra en læbestift, men derimod blod,
fra de revner der var kommet.
Mit blik løb længere ned langs halsen,
som også var rød, ikke bare af blod,
men også af de kvælertag hun havde været udsat for.
Hendes arme var også blåviolette af de slag han havde givet hende."

En dag sagde en veninde, der fulgte med i min blog
at hun ikke kunne komme ind og læse den
da man skulle skrive en kode..
Så min blog er åbenbart blevet låst?!

Min søster havde så en blog
(også den hun har nu)
http://www.mitlivsomtvilling.blogspot.com/
hvor jeg også blev administrator eller hva det nu hedder :)

Men så blev vi vidst lidt uvenner.. :) hehe
og så lavede jeg denne blog istedet :D

2 kommentarer:

  1. Du skriver altså ret godt! gad godt læse den "Roman" :)

    SvarSlet
  2. Den står på nettet, men hvis jeg dog bare kunne huske hvad jeg kaldte min blog på det tidspunkt.. :/ har desværre glemt det og der er kode på.. Men prøver at se om jeg kan finde den.. :)

    SvarSlet