onsdag den 24. november 2010

Hvad sker der lige for Telia?

Hmm...

Jeg har åbenbart fået dem til at sætte en klagesag i gang..
Men det synes jeg også kun er helt fair, når jeg køber en
ny tlf med et abonnement jeg tror koster 399 kr om måneden,
får endda en reklame i postkassen med deres tilbud..


Får så at vide at det er en fejl og at de da er meget kede af det!
Ja det burde i være når jeg i butikken ser et skilt hvor der står
at mit abonnement koster 399 og så lige pludselig er 200 kr dyrere..


Har fået at vide at denne reklame er sendt ud til 1800 kunder, så nogle
vidner må jeg da have..?!




Hvis de siger til mig at jeg skal betale 599 om måneden
så lader jeg dem vide at jeg, om 6 mdr ikke længere er kunde hos dem...!

2 kommentarer:

  1. Har fået den samme reklame. Jeg har allerede on50 til 599 kr. så det lød jo dejligt, at man kan spare 200 kr. pr. md. Jeg sendte en sms d. 23. november til 1277 og modtog svar fra Telia om at de havde modtaget min sms og, at de håbede at jeg ville blive glad for mit nye abn.I går blev jeg, som dig, ringet op af lidt frisk fyr fra Telea og fik samme historie som dig. Jeg var dog ikke tilfreds med, at de kun vil godtgøre med en nedsættelse til 399 kr. i 6. mdr. Da det ikke er det tilbud de har givet mig, så jeg ville ikke acceptere tilbuddet mundtligt over telefonen, da det jo åbentlyst er ringere end det de reklamerer med (bemærk iøvrigt at de IKKE tager forbehold for trykfejl.). Jeg bad dem derfor om at sende mig en mail med deres tilbud og lovede at vende tilbage, når jeg havde overvejet det. Jeg har dog ikke modtaget noget fra dem endnu. Jeg er ikke imponeret over Telia i den her situation. At sådan en stor virksomhed ikke tjekker efter inden de sender sådan et tilbud ud er dybt uprofessionelt.
    :o) Jannik

    SvarSlet
  2. Jeg fik jo sat en klagesag i gang, hvilket jeg så troede gik ud på at Telia klagede til nogen..?! Men det viser sig så at de har skrevet på min side (inde hos Telia) at JEG har klaget?

    Da jeg spurgte om de ville sende en bekræfelse på det fik jeg bare at vide at jeg kunne sende en mail og få det på skrift den vej fra..

    Et eller andet sted er jeg 'tilfreds' nok.. For jeg tror ikke de (eller jeg) kan gøre det bedre.. Og så må jeg jo bare skifte selskab om 6 mdr..

    De har også lavet rod i den med mit internet..
    Jeg opsagde det for godt 5 mdr siden men har alligevel modtaget en regning...

    SvarSlet