søndag den 28. november 2010

Blogchallenge - dag 5

Må lige snyde lidt da jeg ikke havde mulighed for at skrive blog igår
fordi jeg var til 'Før-jul' hos mine forældre.

'Før-jul' er noget vi holder hvert år i min fars familie :)
Super hyggelig julefrokost, (sjovt mok med min fars side af familien)
og så rafler vi jo også om pakker..! :D

Nå men nu til dagens challenge som jeg egentlig slet ikke
synes er svær..

En hjemmeside du bruger jævnligt.

Jeg har nævnt det i et tidligere indlæg, at jeg spiller meget guitar :)
Og det er næsten selvlært :)
Havde en kæreste i 2007 der spillede guitar...

Og så lærte jeg det.. Og har siden brugt denne hjemmeside


Kæresten syntes liige han skulle vise mig en el-guitar

i Jem&Fix-reklamen. Det synes jeg ikke er sjovt,

for sådan en har jeg ønsket mig i 10 år nu... Øv

Den koster ellers kun 500 kr.

2 kommentarer:

  1. Jeg har lige drømt at vi kom et sted hen med trommer og keybord og alle mulige instrumenter.. og de stod under lagener.. og så løftede jeg et lagen og så stod der lige en el-guitar! :D hahaha

    SvarSlet
  2. Det ville da være sjovt hvis det skete! :D
    Men jeg tror desværre at det jeg har drømt om de sidste 10 år må være det.. øvøv.

    Jeg vil gå på efterskole igen!! :b

    SvarSlet