tirsdag den 4. maj 2010

Slapper af!!

Ligger i sofaen og slapper af.
Har virkelig ondt i mine lårmuskler!
Var i går oppe og træne med min veninde.
Vi har været oppe og træne 3 gange nu
siden vi meldte os ind.
Vi var til kropstræning og som jeg husker det,
fra da jeg var meldt ind sidste gang,
var det rigtig godt og man fik trænet hele kroppen.

I dag har jeg bare ondt i mine lår og midten af ryggen.
Ingen andre steder. Kan ikke engang rejse mig op eller gå på trapper.
Folk siger til mig at det er værst på 2. dagen.
Så jeg glæder mig bestemt ikke til imorgen!

En sang jeg hører meget for tiden er Lights - Savior.


Hører den faktisk nu :)

Kan ikke huske om jeg har nævnt at jeg går på seminariet?
Hvis ikke så er det nu sagt. Jeg har 1½ år tilbage og har været i to praktikker nu.
Mangler en, som starter d. 1/2-2011.

Lige nu er jeg, sammen med to andre, i gang med et forløb i faget
Sundhed, Krop & Bevægelse (SKB) hvor vi er ude i en institution
1 time om dagen i 3 uger. Efterfølgende skal vi skrive en opgave,
som skal fremlægges for resten af holdet.

Vi har faktisk sidste dag med børnene imorgen, så det er lidt trist,
men det har været skønt og er faktisk i gang med at tænke over
om, det jeg sagde da jeg startede på uddannelsen, nemlig at jeg
ihvert fald ikke skal i praktik i en børnehave, nu skal overvejes endnu en gang. :)

I min første praktik var jeg i praktik i specialområdet Guldborgsund
i en §85 og i min 2. praktikperiode var jeg i en vuggestue, også her i Nykøbing.
Jeg har været rigtig glad for begge dele, men tror da nok at det er
normalområdet jeg vil arbejde indenfor når jeg er færdiguddannet :)

Min kæreste er også pædagog. Han blev færdiguddannet i sommer.
Vi har 1 års-dag om 24 dage. Og vi mødtes faktisk på nettet, selvom han,
på det tidspunkt også gik på skolen. Jeg har aldrig set ham på skolen,
men det var fordi at når han var i praktik, var jeg på skole og omvendt.

Det er faktisk en lidt sjov historie, da vi skulle møde hinanden første gang.
Vi havde byttet numre og havde aftalt at mødes. Han skulle komme over til mig.
Han havde skrevet til mig at han boede på Vestensbog Allé i en 1-værelses lejlighed
og jeg tænkte: "Ej hvor sjovt så bor han jo næsten lige over for mig."
Jeg boede på kollegiet næsten lige over på den anden side af vejen.
Jeg var ikke meget for at skrive præcis hvor jeg boede, så jeg skrev at jeg boede
på Vestensborg Kollegiet (dem er der nemlig 2 af. De ligger på hver deres vej, dog
ikke langt fra hinanden.) Jeg syntes da også det var lidt mærkeligt, da han skrev at
han ville gå nu og at han var der om 5 minutter, hvilket jeg ikke forstod da det
ikke ville tage meget mere end 1 minut at gå fra hvor han boede og over
til mig. Jeg havde glemt at fortælle ham at jeg boede på samme vej, så
han var gået om til det andet kollegie. Lidt sjovt synes jeg.

Og også lidt underligt, at vi har boet lige over for hinanden i over 1 år.. :)
Nu har vi så snart været sammen i 1 år og er lige flyttet sammen, men
det har jeg jo skrevet..

Hold da op hvor jeg keder mig :b


Nå men så kan jeg da også lige fortælle, at jeg nu har fået afleveret nøglerne
til det gamle kollegieværelse. Har brugt flere timer på at gøre rent.
Fik at vde af en jeg går på skole med, som også har boet på kollegiet
at der bliver lyst rundt overalt og at der derfor skulle gøres meget grundigt rent.

Så det havde jeg jo gjort, men han tjekkede ikke engang inde i skabene..
Skuffet? Egentlig ikke. Ved ikke om han mente at det så så fint ud
så han slet ikke gad tjekke? Det bilder jeg mig nu ind..

Nu vil jeg smutte igen (for nu) Puuha sikke et indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar