mandag den 10. maj 2010

Sikke en dejlig dag..



Jeg er godt nok træt..
Men i dag var en god dag!
Har været i skole og skrive opgave.
Vi skal aflevere den på mandag og vi har da nået en del,
men skal helst være færdig med den på onsdag..

Min veninde og jeg var, igen i dag, oppe og træne.
Vi tog en gang Kropstræning :)
Det gik bedre end sidst.
Blev dog ret svimmel så jeg måtte sidde ned
og drikke noget af instruktørens sukkervand?!
Det smagte ikke særlig godt, men fik det da bedre.

Ellers har jeg brugt dagen i selskab med min veninde..
Vi har bare hygget, snakket og hørt musik.
Der udover har jeg fået en smule mere styr
på nogle af alle mine papirer fra skolen?!
Og min budgetmappe :) så det er jo skønt.

Har lige ordnet det meste af vasketøjet til imorgen
så det nu er klar til at blive smidt i maskinerne.
Min kæreste har fri imorgen så det er ham der må stå for det. :)

Har snakket med min søsters veninde.
Hun laver negle.. Så har aftalt en dag med hende
så min veninde og jeg kan få sat negle på :)
Glæder mig til at prøve det. Har kun prøvet neglene
fra Matas. Det her er vidst bedre? Og dyrere, men hva..

Venter på at min kæreste kommer hjem. Han burde være her liige om lidt :D
Smutter igen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar