mandag den 26. april 2010

Så laver jeg da bare min egen blog...

Så er man ikke længere velkommen på den gamle blog, så må man jo bare oprette en selv.
Det er heldigvis ikke så svært..
Blev vidst lidt uvenner med min søster, så nu har jeg oprettet min egen blog.. Så nu kan vi da ikke blive uvenner over det.. :)
Har besøg af en veninde og vi har netop set Jurrasic Park 2 og om lidt følger nr. 3 :D
Fantastiske film. Dog mener min veninde at det er en smule irriterende at jeg hele tiden skal kommentere på filmen og stiller en masse spørgsmål, hun ikke kan svare på :b Sorry..

Nå, men dette indlæg var egentlig bare lige for at få startet det hele op, nu når man må starte forfra.. :)

1 kommentar:

  1. Ja det er da også meget sjovere at du har din egen! ;)
    Dine indlæg druknede jo helt på den anden.. ;)

    Jeg glæder mig til at læse med!!

    SvarSlet